Drukte aan de telefoon
In de vroege ochtend tussen 08.00 – 09.30 uur bellen veel mensen tegelijk, met name op maandagochtend. Regelmatig start de ochtend met 25 telefoontjes en eindigt de dag met 200 telefoontjes.
We doen er alles aan iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. De doktersassistente zal bij alle telefonische contacten vragen stellen om in te kunnen schatten hoe dringend uw hulpvraag is. Moet er direct zorg geleverd worden of kan het op een later tijdstip?
Doktersassistentes zijn hiervoor speciaal opgeleid. Door doelgericht vragen te stellen kunnen ze uw hulpvraag beter beoordelen. Is er een afspraak nodig of is telefonisch advies door de doktersassistente voldoende?
Na het gesprek noteert de doktersassistente in uw dossier wat er besproken is, zodat de huisarts hiermee efficiënt verder kan werken. Alle informatie die u geeft, wordt nabesproken met de huisarts, deze blijft eindverantwoordelijk.
Als uw (zorg)vraag kan wachten tot een andere dag of later op de dag dan raden wij u aan op een later tijdstip of andere dag te bellen. Zo worden telefoontjes meer verspreid over de week en lopen de wachttijden niet enorm op.
Bedankt voor uw begrip.
Nieuwsoverzicht
Vacature lid raad van toezicht (financieel profiel)
Moet ik de huisartsenspoedpost bellen?
Nieuwe huisartsen in opleiding
De Stichting GezondheidsCentra Maarssenbroek GCM staat garant voor kwalitatieve eerstelijnsgezondheidszorg in Maarssenbroek. GCM biedt eerstelijnszorg onder één dak: GCM Huisartsen, GCM Fysiotherapie en GCM Verloskunde
Disciplines
Locaties
GCM Boomstede
Boomstede 204
3608 AK Maarssen
GCM Spechtenkamp
Spechtenkamp 233 A
3607 KN Maarssen